Inconsistent case studies on Drupal.org home page

Hello, 

I saw on the home page that there are Greenpeace, Stanford and Whithouse.gov using Drupal CMS. Actually, Harvard is using Drupal, and Stanford is using WP. Also, Whitehouse switched to WP, and Greenpeace also.

Thanks for correcting this.


Source: https://www.drupal.org/taxonomy/term/2/feed